Fundació CODESPA Catalunya

Som una ONG de cooperació al desenvolupament internacional, amb presència a diversos països d’Amèrica Llatina, Àfrica i Àsia. La nostra missió és ajudar a les persones i comunitats que viuen en situació de pobresa o pobresa extrema a millorar les seves condicions de vida. Per lluitar contra la pobresa, apostem pel desenvolupament econòmic d’aquestes comunitats, i facilitem formació i oportunitats de treball a persones que viuen en entorns on resulta molt difícil millorar la seva situació sense ajuda externa.

Fundación CODESPA és una ONG fundada al 1985 per un grup de professors universitaris i empresaris, activament compromesos amb la missió d’ajudar a les persones dels països més pobres del planeta.

Al 1992 CODESPA va establir una delegació a Barcelona, ​​i al juny de 2000 va crear Fundació CODESPA Catalunya per poder realitzar millor, des d’aquí, la feina de sensibilització i captació de recursos. Les dues organitzacions treballem en estreta relació, i compartim la missió i els valors, els projectes i l’experiència tècnica, a més de les infraestructures i delegacions internacionals.

Compartim també la presidència i direcció general, i el nostre President d’Honor és S.M. el rei Felip VI